Ännu en dag!

Sådär nu har det återigen gått några dagar sen sist, har väl inte hänt så mycket.

Var på fika igår före jobbet med några av de som fick gå hem från jobbet i februari, alltid lika trevligt att träffa dom :)
Snart en vecka på min nya avdelning och än så länge känns det bra :) och idag kanske man skulle hjälpa till att lasta en lastbil, det blir nog kul.

Bilen ska in på service imorgon oxå, inget allvarligt, utan bara den obligatoriska 10 000 mil servicen, brorsan och pappa hade för sig att jag var på 8 000 mils servicen förra året vid ungefär samma tidpunkt, har jag åkt 2 000 mil på ett år, låter mycket, men de är klart åka fram och tillbaka till örebro det drar ju iväg då ;P

Idag har man inte gjort ett dugg, trodde inte jag hade någon mat hemma men som tur så hittade man lite spaghetti och köttfärssås så man slapp svälta. Ne nu ska man snart dra iväg till jobbet och när man kommer hem sen är det fredag, och det är ju alltid lika kul med fredagar :)

Inga planer i helgen vad jag kommer på tänkte jag skriva, men nu kom jag ju på att lördagen är ju bokad, mamma fyllde ju år i måndags och det blir att fira henne på lördag.

Ajja, vi kankse hörs imorgon, beror på när jag går upp imorgon och vad jag hinner med :P

Hade bra

DAGENS LÅTVAL: BWO - You´re Not Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0