Äntligen uppdatering!

sådär, ännu några dagar gått och jag får väl be om ursäkt, men har faktiskt varit dålig och inte orkat komma på något bra att skriva då, ska inte skylla ifrån mig att jag inte suttit vid datorn för det har jag gjort en del ;P

min sjukdom är väl ingen så intresserad av, så det kan vi skippa, inte så trevligt att prata sjukdomar, men nu så mår man lite bättre iallafall.

Annars har det väl inte hänt så mycket förutom att man börjar ju klättra lite på vägarna av att sitta i den här lägenheten helt själv i flera dagar utan någon kontakt öga mot öga med folk.

Men har faktiskt varit hos mamma o pappa nyss o kollat lite let´s dance. Imorgon blir det fest, sandra fyller år, så imorgon på dan måste jag iväg o köpa något fint till henne..hmm, får höra me syrran, hon prata om att hon visste vad hon ville ha.

tävling nästa helg och kan avslöja en sak, rocken är död...för tillfället :P

"Varför känns det så här, jag vet väl vad jag känner? ska väl lyssna på mig själv och inte på vad andra kanske skulle säga men det är väl som vanligt, jag är väl rädd, rädd att bli något jag inte vill bli igen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0