Är dans ett spel?

Är dans ett spel?? brukas ju sägas att har man otur i spel så har man tur i kärlek och då är det väl samma sak fast i omvänd ordning...


Hur som helst så gick de bra på tävlingen idag igen, är väl inne ett otrolig flyt just nu, vi vann igen fast första gången vi vann latinen, trots att vi knappt tränat på 2 veckor, tänk hur det skulle se ut om vi tränade nån gång..


Om jag ska skriva lite mer om rubriken så har man ju fått några groupies i alla fall, ett par tjejer på McDonkan som satt och skrattade och vinkade åt mig, de är väl bättre än ingenting, fan, jag låter väl deprimerad, borde väl vara glad nu när man har vunnit och det är jag,  men de är ju nåt som saknas...



Ähh, nu orkar jag inte skriva något mer, min negativitet kanske smittar, är nog mera men trötthet som talar nu :P

Upp som en sol, ner som en pannkaka och sen lite upp igen,  life´s a rollercoaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0