Festen!

Var på fest igår hos sandra och marcus, då sandra fyller år idag, det vart en riktig kul kväll, måste väl erkänna att jag inte var så taggad innan, men när man väl kom dit så blev man mera taggad, och vad är bättre än att umgås med sina vänner?

med tanke på att det var första gången i år man riktigt festade så var man väl lite tvungen att hålla lite koll på sig själv :P
jag, tobbe o kalle sjöng till alla olika låtar och drev folk till vansinne, sen tyckte dom vi skulle vara lite sociala istället för att sjunga oss hesa :P  så då var vi det och tiden bara flög förbi.

kom väl hem strax efter kl 03, men somna inte förrän cirka kl 6 och sen gick man upp vid 11, men känner mig inte så trött, det kommer säkert till träningen ikväll :P

En kul kväll, men väntar fortfarande på en leveransrapport :P

ajja nu ska jag väl vila upp mig lite inför kvällen, har iallafall varit duktig och uppdaterat idag :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

tränat nu och de är skönt att det är över faktiskt, har haft så jäkla ont vid hälsenan senaste veckan, så ibland vet jag varken vad man ska göra, försöker massera upp de och får hoppas de blir bättre, vill ju inte gå ner till vårdcentralen eller arbetsplatsens sjukvårds företag, känns som jag har vart stammis därnere på sistone, man får väl se hur de känns senare i veckan, men lite daglig massage hjälper nog :)


Ibland känner man för mycket och vill för mycket att det bara slår ut alltihopa, Men det kommer väl vända det oxå, det löser sig ju alltid, frågan är ju bara när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0