Måndag!

jaha, måndag idag, gick väl upp för ett tag sen, nästan sovit 12 timmar, då borde man väl vara utvilad och pigg, men icke då, de känns som det spelar ingen roll om jag sover 6 eller 12 timmar per natt, är lika trött och seg som jag alltid är nu för tiden.. :(

 Vet inte vad jag ska skylla på, oregelbundna arbets och sovtider kankse, kroppen är inte gjord för att jobba skift och ställa som sig helt från den ena veckan till den andra, får väl hoppas det dyker upp något annat snart. Visst jag tycker det är bättre på den nuvarande avdelningen (än så länge) men däremot inte sagt att jag vill vara kvar där, speciellt inte när jag vet att jag inte kan få en dagtidstjänst där, så de kan dom glömma!

Vet inte mer vad man ska skriva om, har väl skrivit inte alltfär positiva inlägg på sistone, de beror nog på att jag är i en riktigt låg svacka nu, man försöker göra så att allting ser bra utåt, men under ytan ligger sanningen..

Kommentarer
Postat av: Andrew the queen

Sv: Jo så långt hängde jag faktiskt med (sökte lite på google) men "jag ångrar ingenting" är nog en ganska bra översättning :)

2009-04-03 @ 09:56:42
URL: http://andreaschirmer.blogg.se/
Postat av: Andrew the queen

Sv (igen): Nej nej hahah tror du jag ska prata om mig själv? ska tala om Tanzsommer, de där föreställningarna som det alltid är reklam för när vi är i innsbruk :)

2009-04-03 @ 13:11:49
URL: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0