Måndag!

Måndag idag igen, och nu sitter man här och börjar bli lite dålig igen, kände mig bra igår kväll när jag plötsligt börjar må illa och känna mig allmänt konstig sen gick jag och la mig och tänkte att man skulle må bättre idag, men jag vaknade flera gånger inatt kännandes illamående, till slut så somnar jag och när jag vakna så kände jag mig bra, men nu så känns det lite samma sak som igår kväll :/

För övrigt så ska jag till vårdcentralen och kolla upp min astma idag, precis innan jobbet, får se om de finns nåt att göra åt problemet som man har känt av sen norrköpingstävlingen :/

Annars så tycker jag att livet flyter på bra just nu, lite tråkigt att åka och jobba kvällar den här veckan men man får väl försöka se det positiva i det..

Ne, nu måste jag vila lite innan vårdcentralen och jobbet.

Hade bra!!

Puss på´er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0