Uppdaterad!

Nu har det gått ytterligare en vecka och dags att uppdatera lite igen.

i veckan som gått har det varit jobb och träning på schemat, tävling igår i lidköping, det gick bra, 3 i buggen, 1 i discoswingen, 1 i salsa och 4 i latinen.

nu är det en tråkig kvällsvecka som väntar och tävling nästa helg, alltså sista träningen idag ingör nästa veckas tävling!

och sen frågade min mamma mig en sak igår, hallsbergs kommun hade ju bjudit in alla hallsbergs SM medaljörer till folkets hus för att få nåt från kommunen (hade hon sett i tidningen) men jag tror dom glömde minst 2 st, jag och alexandra var inte där iallafall, och har inte hört någonting om det, men det är klart, det var ju bara salsa vi vann..


vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer, känner mig trött och inte på så bra humör för att skriva nu, ska försöka skriva lite mer skit i veckan när man har tid!


Varför känns det som om folk utnyttjar mig för min snällhet?? och jag går på det varje gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0