Vad ska man göra..

Nu sitter man här igen, inget inlägg i fredags eller igår, hade ingen lust när jag hade tid helt enkelt. men nu så ska jag väl få ihop några rader.

I Fredags så fick vi sluta tidigare på jobbet, fanns inget att göra, tänker man kortsiktigt så var det ju skönt  att få gå hem, men långsiktigt är det ju mindre bra att de inte finns så mycket att göra. fick sluta vid 8 så då åkte jag hem till mor och far och kollade på let´s dance, vilken skräll att tobbe & elisabet fortfarande är kvar, men nästa vecka borde det väl vara adjö.
ska bli kul att se nästa vecka när de ska dansa salsa och se hur mycket de kan skaka på kroppen :P

I Lördags så åkte jag och syrran in till askersund på förmiddagen och hämtade mammas present eftersom vi skulle fira henne på kvällen. Väl på kvällen så satte man sig och kollade lite på hockey i väntan på maten, Hv vann med 7-0, utklassning kallas det, tror jag. Sen så käkade vi mat och saga var väldigt pigg, hon sprang runt som ett litet busfrö nästan hela tiden, väldigt svårt att sitta stilla :P Och tårtan som serverades senare var oxå väldigt god :)

Och idag är det söndag, men ingen kul sådan, träning idag men alexandra är dålig så hon kommer inte, och jag har ingen lust heller att åka dit då, men man får väl åka dit iallafall och försöka träna lite på egen hand. Får väl hoppas tiden går fort trots man är solokvistus idag.

Ajja Hade bra!

DAGENS LÅTVAL - Rigo & The Topaz Sound Feat. Red Fox - I Got You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0