Veckan!

Kanske dags att skriva lite nu. Var ett tag sen. Har inte orkat eller haft tid, som vanligt.


Måndag!


Började med att jobba som vanligt men fortfarande på en annan avdelning, skönt :)

Ingen träning idag då Alexandra skulle ha någonting med skolan på kvällen, så då blev det att kolla tv och sitta lite framför datorn förstås ;)


Tisdag!


På jobbet idag fick jag lasta en lastbil till Gbg, har inte hört någonting om en fellastad lastbil som vält på väg till Göteborg så de gick nog bra :P

Kom hem och trodde att jag skulle få träna lite, men så blev det inte, Alexandra var fortfarande dålig :/ inget att göra åt så de blev ännu en latardag framför datorn.


Onsdag!


Jobbet som vanligt och allt flyter på bra på jobbet, skönt att slippa veta av alla rader hit och rader dit. Idag skulle de bli tråning, lite sådan i alla fall, har vi inte tränat på en och en halv vecka och tävling i helgen så måste vi väl köra lite. Senare på buggen åkte Alexandra hem och kurerade sig, då tänkte jag bara gå ner och kolla så att de andra skötte sig, men där satt Jessica utan någon att dansa med så vi dansade några låtar och gav oss även på lite mixing, gick väl sådär om man ska vara ärlig :P  tack för danserna Jessica, sen så skulle jag kunna skriva lite om Kevin också, men de gör jag inte :P han tror nämligen att jag är olaglig... ;P

 Sen vart det hem och kollade lite på datan och så, vart senare än vad man hade tänkt sig.


Torsdag!


Vaknade halv 8 idag, försov mig, inte bra, men på 10 minuter så hade man tagit sig till jobbet och stod där på trucken och plockade pallar igen,  lite nyvaken men instämplad i alla fall.

Dagen gick ganska fort och nu sitter man här och försöker hålla mig vaken, har privatlektion ikväll 20.15 - 21.45 med en tränare från Danmark, få lite ny koreografi J sen ska man skjutsa hem Alexandra och kanske Klaus (tränaren) om han ska till sitt hotell då, sen blir det hem och smörja in mig, en sen kväll/natt blir det, ser inte fram emot imorgon bitti när man börjar en timma tidigare.


Imorgon blir det alltså uppstigning en timma tidigare, kl 05 (usch), får hoppas att jag inte försover mig igen, det ser ju inte bra ut att försova sig 2 dar i rad, bara telefonen så hoppas jag att man kommer upp.


Tävling i helgen som det ser ut nu så blir det direktfinal för våran del, bara en vuxenklass (brukar alltid vara ihopslagen med juniorer annars) får se om det kommer till något par.


Veckan i övrigt har känts bra, känner mig piggare på nåt vis (inte just nu då :p ) men annars så känns livet mycket lättare nu, kan ju bero på mycket men de är nog lite blandat, lite jobb och lite privatliv J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0