Bloggen är inte död!

Här händer det grejer! som ur ingenting vaknar bloggen upp igen, tog ett tag men nu är man tillbaka, för tillfället iallafall :P , ett tecken på att man inte bloggat på ett tag är att webbläsaren inte kommer ihåg adressen till blogg.se, dår är det illa :P

ja, vad har hänt sen sist, antagligen jäkligt mycket, kommer inte ihåg vad det sista jag skrev om.

kan väl skriva om lite grejer som jag kommer ihåg på sistone, har ju fyllt år ( var ju några veckor sen, men men) sen så har det varit dans"avslutning" (avslutning var det när man var mindre, numera finns det inget som kallas avslutning i mitt ordförråd :P )

Känner mig faktiskt inte alls något trött efter allt dansande i helgen, trots att man bara sprang och bytte om hela tiden, skulle kunna springa ett maraton nu känns det som, om astman skulle tillåta det :P

Finns så mycket jag skulle vilja skriva om men skulle jag börja skriva om det skulle det bara bli bli problem känner jag och det vill jag inte så det är bäst jag inte skriver om det, men jag vill, vill, vill, men ska inte..

tänkte idag på jobbet att det är jäkligt konstig att där går man på jobbet och får slita arslet av sig när det finns såna som sitter hemma och är arbetslösa, det låter inte rätt någonstans.. men vad vet jag, är ju ingen kostymnisse som vet bäst...
Ledig imorgon från jobbet, tog en semesterdag, skönt skönt :)
Mr Tony Irving kommer på besök och då ska vi ha en grupplektion med honom, när han ändå är här och ska hjälpa tobbe o andrea inför blackpool :)

Sen så skulle jag och alexandra gå på en musikal som några filurer på dansen har gjort i sin skola. Då de hade sina föreställningar denna vecka på kvällen då jag jobbar kväll så hade vi kunnat gått på en föreställning på dagen för skolungdomar, men tyvärr så blir det inget musikaltittande i år, för alexandra skulle gå och knäcka ryggen imorgon, vilket iochförsig är bra då det gör att hon blir mjukare i kroppen, och förhoppningvis inte så ont :) så det är ju bra, och vill ju inte gå på en föreställning själv, vill ju inte se mobbad ut :P Haha, undrar bara vem som spelar Eugene i deras musikal, som jag spelade när våran dansskola satte upp Grease, kankse kan göra ett gästspel annars.. hmm.. kanske ska ringa några samtal... :P

Ne nu så ska jag väl dra vidare mot nya mål, Tv:n blir det nog, men som vanligt vid den här tiden finns det väl inget bra, tur att jag fick en säsong 1 av 2 ½ män när jag fyllde år :) så jädrans bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0