Fuckat upp knät igen :/

Idag var jag vart hos josefin i Skuru med några arbetskompisar, riktigt fint ställe, med fin utsikt och allt, var där och hon bjöd på lite mat och fika. Tyvärr så hade dom en studsmatta som jag sjäälvklart ville hoppa lite och fåna mig lite, det var ju inte så smart då högerknät strejkade efteråt, ska försöka förklara hur det känns ; tänk dig att du ska sätta dig ner, men du kan inte för knäet låser sig och samtidigt känns det som om nån sätter en kniv i knäet (eller nåt sånt) de var ju ett tag sen jag fick såna känslor i knäet, 1 år sen sist kankse, men får väl se de positiva med det, nu har jag kommit på vad det gör så att de gjorde så ont, alltså inget hoppande i studsmatta för mig något mer.

Ajja nu måste jag sticka och byta om och dra vidare till jobbet, skönt att det inte känns som fredag, eftersom jag ska jobba imorgon oxå, det var nog den lediga tisdagen som man har att tacka för det :)

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0