jobb & melodifestival eller förlåt Eurovision song contest!

idag har man alltså jobbat, det negativa med det är att det känns som fredag eftersom man inte är van vid att jobba lördagar, kort helg men vad gör det, man är ju ledig igen på torsdag så det känns ju bra :)

ikväll blev det en lugn lördag, var hemma hos mor o far ock käkade lite och kollade på melodifestivalen, men vad ospännande, visst var låten okej, men så överlägset bra var dom inte, själv hade jag hoppats lite på tyskland, men de uppträdandet fungerade inte live, tyvärr men en skön låt :) blir att dansa discoswing till i tyskland i sommar?? ;)
hörde även en lite gullig sak idag om lilla saga som hade varit hos mamma och pappa under eftermiddagen, när det kom en grå bil och stannade på vändplan så sa hon : esse.. ( lr nåt sånt) vilket betyder på bebisspråk ;P ) stefan, lr nåt i den stilen. de var iallafall vad min mamma trodde att hon försökte säga att hon trodde de var jag när det kom en grå bil och stannade på vändplan, men de var de ju inte, men imorgon skulle hon till mamma o pappa igen på eftermiddagen, då får jag komma körande i min gråa bil och kolla vad hon säger då, då kankse hon inte tror att de är jag bara för det :P

blir även träning imorgon, tony kommer då han inte kunde komma i tisdags. sen så ska jag köpa ett gymkort på nautilus igen, tänkte köpa ett årskort direkt så har man betalat och då mste man ju knatta sig dit, men måste kolla vilak mer som har ett gymkort där, även om jag kankse behöver vara bredvid någon hela tiden så är det ju skönare att träna i närheten av någon man känner, vet ju inte vad det är filurer på gymmet nu för tiden..

ajja nu ska jag väl slå mig ner i soffan och lira lite gta tills jag börjar bli trött!! hade bra allihopa och sov gott, eller ja, kankse mer godmorgon för de som läser det här.  

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: tack så jätte mycket du! :)

2009-05-17 @ 12:07:43
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0