Ledig, men ingen träning!

Hade tagit en semester dag från jobbet idag då tony skulle komma och vi skulle ha lektion av honom, tyvärr så var han sjuk och ingen träning blev det, som tur var så kunde jag gå på en musikal i folkets hus i kumla gjord av några elever i kumla, som tur var, så var inte en semesterdag helt bortkastad.

Måste bara säga att det är helt sjukt hur bra de var idag på musikalen, tänk om man hade såna bra röster som vissa hade, då hade man ju kunnat bli något.
Imorgon blir det fika med de gamla ahlsell kompisarna i hallsberg, trevligt trevligt, var nog någon månad sen man träffade dem sist, sen så är det onsdag, vad händer mer då? Jobb och ännu mera jobb,

För varje dag som går vill jag bara dansa mer och mer, blir frustrerad att jag inte kan dansa så mycket som jag vill, drömmen vore ju att vinna några miljoner så man skulle kunna träna varje dag,närsomhelst, kan oxå skriva att jag skulle självklart betala alla lektioner som jag o alexandra skulle ta och alla hennes klänningar och mina kläder oxå förstås, drömma får man ju :)

Ska väl skriva lite om eurovision oxå, såg lite av dagens sändning och ett tips är väl för det första att ha några programledare som kan engelska?? inte för att jag såg alla bidrag men ska man tipsa om nån vinnare fär jag nog säga Tyskland, en skrällvinnare kanske skulle vara malta, inte för att låten var nåt speciellt men en konstig powerballad brukar ju alltid går bra i de här tävlingarna.

Ne nu så ska jag väl fortsätta njuta av min ledighet från jobbet, är ju bara 20 minuter kvar tills jag egentligen skulle slutat men men.

Kommentarer
Postat av: sandra

Kul att musikalen gillades! :)

2009-05-16 @ 19:31:51
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0