Måndag igen!

Så var det måndag och en hel arbetsvecka står och väntar på en. vad har hänt på sistone då? Det mest skrivbara hände väl i fredags, Hade ett möte på jobbet då med b.la en sköterska från haluxa och min arbetsledare, Då jag hade för hög korttidsfrånvaro det senaste året, 9 gånger förra året, 1 gång i år, Där satt vi och pratade om varför o hur man kunde göra för att det skulle bli bättre, mestadelen av min frånvaro förra året var ju på grund av min astma, men även nån gång för knät, och då jag även hade kontaktat haluxa med  problem med  rygg, knän och höfter så pratade vi även om rehabträning, att få träna på haluxas gym på arbetstid, vilket nog kan vara bra och skönt för min kropp, får se vad som händer med den saken, först skulle jag väl träffa en doktor och sne får vi väl se.

Hänt mer i helgen då? inte så mycket, mamma o pappa har varit barnvakt så ja har varit hemma hos dem och lekt lite med saga. Har även tränat lite i söndags.

Idag fyller min syster år, får inte glömma att gratta henne, det är nummer ett jag ska göra efter jag skrivit det här, får hoppas jag inte glömmer bort det, minnet är ju bra men kort, näe de är väl lika bra jag slutar skriva nu så jag inte glömmer bort att gratta henne.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv: Typ Ericsson Globe.. inte för farligt men iaf.. nödvändigt :P

2009-06-03 @ 17:58:27
URL: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0