Torsdag då!

idag är det alltså torsdag, snart dags för jobbet.. men kan väl börja skriva lite om gårdagen, var på god smak i hallsberg och fikade med några arbetskamrater och snart blivande sommarjobbare där, trevligt trevligt.

sen var det hem och vänta på att åka till jobbet, och när jag gick på parkeringen på jobbet så fick jag världens huvudvärk som tyvärr aldrig släppte helt under hela kvällen, ett tecken på hur mycket man tycker om sitt jobb??
fick reda på igår på jobbet att de blir övertid på lördag, två helger i rad (!) och det som går så himla dåligt att man måste skicka hem folk... skrev iallafall upp mig, vill ju inte men måste ha komptimmar så man kan vara ledig nån extra gång :)

har det hänt nåt annat värt att skriva om då?.. Nej, så nu vet jag inte vad ja ska skriva om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0